A men nurå?

Klockan är 22 och det är kanske 17 grader varmt ute, skämtar inte. Idag har jag upplevt sommar för första gången sen september/augusti. Olyckligtvis började vi jobba idag och såklart på en uteservering. Gaaaalet varmt. Det enda positiva i utbildningssyfte med att vara här är att prata engelska, annars lär jag mig mera hemma på kära texas longhorn. Här är allt bara drygt och det blir extra komplicerat eftersom att allt är på finska och de flesta är JÄVLIGT KASSA på engelska. Herregud, jag skulle kunna ge väldigt mycket för att få åka hem lite tidigare eftersom det här känns som slöseri med tid, bortsett från att jag får en del skolarbete gjort och att det är skönt med sommarvärme.

Min kropp säger åt mig att sova och jag säger inte emot.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0