Väx upp till den grad att du känner att du är gammal




Snooze.... Snoooze....Snooooze...MEN GE DIG FÖRFAN!



Nu på mogonen hade jag och väckarklockan en fight. Jag ville sova, den ville jävlas. Jag är övertygad om att väckarklockor är gjorda av satan. Japp så måste det vara.

Jag är ganska rastlös men orkar inte göra nåt, jag kommer att bli på dåligt humör om det inte händer nåt snart. Vi har fått massa uppgifter i skolan och min svensklärare tycker att jag ska skriva mvg på läsloggen och författar uppsatsen för då får jag mvg i svenska B.
Jag vet inte om jag orkar, blää, för jag ska skriva en uppsats om cognac,
läsa 4 texter om islam och skriva en examination på dem.
På engelskan var det massa saker vi skulle göra men det skiter jag i.
Nationella prov nästa vecka och kommande veckor.
Prov om mineraler också, jag har ingen bok!
Skriva om strindberg och dikter också.

Analysera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0