Varför man inte bara ska drömma

Tröttare och risigare brud får ni leta efter!
Hela veckan har jag varit mer eller mindre död. Inte orkat gjort särkillt mycket och när jag kommit hem från skolan har jag somnat i några timmar...Skulle du se mig nu skulle du inte känna igen mig ;)
Nej skärpning, jag kan inte glida runt i mjukisbyxor, halvsminkad och tovigt hår ressten av livet. Eller jo, det tänker jag göra sen när jag flyttar till min strandhydda i australien men bor man i Gävle går det icke för sig. Fy i hellvete vad jag längtar till mitt paradis. Jobba med nåt chill, surfa hela dagarna, spela gura kring en brasa på stranden om nätterna och dricka corona! AH! Mind orgasm.

Tänk när jag står på arlanda och ropar;
Hejdå skitsverige!

Undra bara när det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0