Mars 8, 2010

(glömde publicera detta för 2 dagar sen)

Ja jag är i Gävle igen nu. Som så många gånger förr.

Som de flesta kanske vet om så hade jag en kickass vecka i Åre förra veckan. De första dagarna låg jag dessvärre inne och var sjuk vilket inte var uppskattat. Men på tisdag var jag tillräckligt frisk för att åka ut och pajja knäna och festa på kvällen! Kusin, moster och Pelle kom upp på tisdagen och kusin och jag körde hårt ressten av veckan.

Jag tänker faktiskt inte säga så mycket mer. Det är för mycket som hänt för att kunna ge en klar bild av allt. Haha men de två sista dagarna var roligast, de spårade kanske lite på lördag morgon och vi kom ham strax före 06. Sov 2 timmar den morgonen.

Lagomt sliten var det bara att face the facts och sätta sig i bilen och åka hem. Smartskallen Carro åkte med sätesvärmen på hela vägen och undrade varför i hellvete det var så varmt. När vi stannade bilen hemma sa mamma "men varför har du sätesvärmen på??" Illa...

Tiden framöver blir äckligt jobbig. Nu vill jag bara skita i allt och lägga mig i en båt som stilla guppar i vågorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0