Skapligt tråkbra dag

Jag måste säga att min väska är jättefin. Eller egentligen är den ful - fulsnygg. Inte stilren nånstans men det är inte jag heller så det funkar ju. ;)

Idag har hela P5 (Hotell och restaurangs + Livsmedels 1er, 2er och 3er) varit i Kungsberget. Vi treor fick åka en risig stadsbuss medan de andra fick åka långfärdsbuss. Jag tror det är för att vi har varit förjävliga under 3 år.
Eftersom jag fortfarande är sjuk så åkte jag inte skidor (egentligen för att jag inte hade nån polare som jag ville åka med) så jag var bara där och chilla som en hel del andra också gjorde. Men som vanligt tycker ju jag att man ska göra nån nytta för sig själv så jag och fröken Louise gick hela vägen uppför backarna och i ett av västliftspåren som var stängt för att komma högst upp på Kungsberget.

Det var J O B B I G T. Vi knatade omkring där uppe ett tag för att sedan gå ner och äta hundra bullar och hamnurgare. Såklart somnade jag över bordet inne i värmestugan och somna framför tv'n nästan direkt när jag kom hem, vad äre för fel på mig?

Btw.
Om jag dör nu är det för att jag åt nåt som smakade jävligt konstigt, såg ut som melon (i en tallrik med melon och äpplen) men smakade som gift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0