High on life

Inatt kl 03:31 var min väska i Örebro. Då borde den ju vara här snart va?
Och dääär trilla smset in att jag kan hämta den på konsum. Hoppas jag inte blir besviken nu va.

Jag och Lollo struntade blankt i engelska lektionen nu på eftermiddagen. Så gjorde också nästan hela klassen, det var den i stort sett sista engelska lektion vi hade. Tack och adjö nu äre bara nat. prov kvar och jag känner stundenten närma sig. Bara ett påsklov ( waah mitt sista lov ) en vecka i skolan, 6 veckor praktik på Texas Longhorn och i Finland som skolan ordnar, sen äre bara festen kvar och avslutar med att springa ut genom polhems dörrar, vara aspackad och skrika järnet hela långa stundentdagen.

Nu ska jag fixa med lite prylar sen ska jag möta Johanna för en fika på waynes. Lollo sluter upp efter hennes historialektion.

hopin' for a good day.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0