Söndagar är alltid lika lame

Hela lägenheten luktar nybakta bullar. Åh, vanilj- och kanelbullar. Det är vad jag har ätit till middag idag.


Helgen började med att jag och Lollo satte oss på bocken och tog en afterschoool. Helt okej att kunna sitta ute i Mars, dock var det mycket skönare helgen innan. Vi gick lite på stan ,jag gör av med för mycket pengar...nu är jag fattigare än va jag varit på över ett halvår. Efter den dagens pengabränning gick jag hem och sov i 3-4 timmar vilket jag gjort nästan varje eftermiddag den senaste veckan. Sen blev det nattliga äventyr med sunes sommar och gud vet vad.

Lördagen bestod av väntan och jobb. Först fick jag sitta här vid datorn halva eftermiddagen eftersom det var här jag satt när mamma polerade golvet med nå grejjs och jag fick INTE gå på golvet som jag var omringad av. På kvällen hade vi Moderaterna på besök på stadhuset på en trerätters med alla tillhörigheter. Efter vi slutat skyndade jag och stina oss hem och bytte om och skyndade lika fort ner till heartbreak där vi söp till tills det var dags att hitta på annat. Jag hamna på samma ställe som vanligt och blev kvar där till 4 på söndagseftermiddagen.
Fy hellvete vad jag hatar omställningen till sommartid. Att stjäla en timme från en söndag kanske inte är så jätte hemskt, men jag känner nu att jag inte kan sova.

Fan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0