Rude boy

Skaplig dag. Efter skolan gick jag och Lollo hem och åt ASGODA mackor. Helt seriöst hur grymma som hellst. Lollo fick med mig på ett medel pass på friskis. Jag trodde jag skulle dö där ett tag, haha, men det är bra träning. Jag ska träna stationer oftare tror jag.

Nu ska jag lägga mig i ett skumbad och läsa en bok som ska vara utläst på tisdag. Rätt så tråkig bok på engelska, men jag måste.

Avslutar inlägget med en fin dikt jag, Malin och Louise komponerade idag på svenskan. Du vet när man skriver en rad, viker pappret så nästa inte ser och så får den skriva...osv.
Enjoy

Himlen är blå och snön håller på att smälta
Om hjärtat är av glas
Skitsamma, det finns ändå inget som solen inte ser
Det står en 2 meter lång gubbe utanför förstret
Går mot ett stort svart hål, universums slut
Det tjänar ändå inget till att vara bitter så sluta! Och le åt livet.

Haha fin va?? :D


Nu ska jag lägga mig i badet med Sean Cassidy :D
Typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0