Om man kissar på en katt, heter det kissekatt, om man missar, kissemiss !

Onsdag eftermiddag, jag har suttit vid datorn större delen av dagen och gjort av med mycket pengar. Hoppas det visar sig vara värt det! Louise ligger på en madrass nedanför mig och läser Bamse. Det första hon säger när hon börjar läsa är "oj vad moraliskt det är" och jag svarar "visst är det förskräckligt! Sluta läs!"

Ikväll står det dans på schemat och sen ska jag iväg på hemligt mission ressten av natten. Nånstans därimellan måste jag försöka fixa middag till min familj...antagligen blir det hamburgare för vi behöver få bort alla bröd i frysen..hmm. A så blire. Nu ska jag fortsätta kolla på the simpsons.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0