So's your face

"When you die your'e dead"

Rätt produktiv. Så kan jag se på mig dag idag. Fick väl inte så jätte mycket gjort i skolan och när jag och L skulle plugga i bibblan efter vi slutat skrev jag kanske 1 eller 2 rader sen satt jag bara och stirra på skärmen och insåg att det var lika bra att gå hem och dejta tvn. Så det var vad vi gjorde, och åt mackor med ost och marmelad på. :D

Sen kom Johanna förbi och joinade dejten. Sen gick Lollo och jag och Johanna gick till texas longhorn för att fixa praktikplats till mig. Det gick hur bra som hellst trots att jag var lite nervös innan, jag som inte brukar vara nervös??. Jag vill vara på ett mindre ställe och det verkar så mysigt på texas, ett plus var att de jag träffa verkar schyssta. Kanon helt enkelt.

Jag och J pratade ett tag efter det sen gick jag hem och käkade och sitter nu, när jag inte skriver,  spelar jag gura och väntar på att badkaret ska fyllas. Jag klarar inte skolarbete atm. Det blir inget gjort och jag lessnar.

Nu kallar vattnet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0