Cirklar

Se upp i backen, tusen hål i nacken!
-eh alltså, varför säger man så?
Imorgon får jag äntligen åka skidor igen efter 3-4 dagars förkylning. Det har varit såå löjligt för jag har inte kunnat prata, rösten har varit borta, helt död. Nu är jag tillbaka och kunde prata med L baby i 40 min idag. Det hade inte varit möjligt igår.

Tydligen så snöar det hemma, mycket, ja det gör det ju inte här. Tack för den moder jord! Du ska alltid vara så jävla ironisk. Jävligt ironisk. Jävligt drygt. De har halvt som halvt stängt valvet för all snö har blåst bort från backarna. Det gäller att hålla ut en bit om man vill åka i packad snö utanför pisten *tummen upp*.

Ajajajajaja. Just nu sitter jag och drägglar över en ashet Pierce Brosnan som James Bond. Det är väl det mest spännande som hänt idag. Men trots allt så är väl det här stället det bästa att vara på om man vill tillfriskna på, pigga upp sig och starta om på. Jajjemän imorgon kör vi.

Nämnde jag förresten att jag har lyssnat på hoffmaestro och looptroop rockers HELA dagen och att jag inte har lessnat? Nej tänkte väl det, men nu har jag sagt det för det kändes som om världen, eller iallafall mina trogna läsare, behövde få veta det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0