Press

´Jag har verkligen inte tur att hitta kläder som jag vill ha. Nu har jag hittat en par skitfräna gröna skor på http://boardlife.se/ men haken var nu att de endast fanns i storlek 41. Kräsen som jag är köper jag inte så ofta kläder för jag vill hitta det som verkligen tilltalar mig. Med undantag för rätt mycket för när jag inser att jag verkligen behöver något, typ när jag köpte mina nya sneakers i vintras för mina tidigare var utslitna. Dessutom kommer det här med pengar in. Ja skulle jag ha en lite större inkomst (eller helt enkelt någon annan som betalade) skulle jag inte alls vara lika kräsen. Men nu är jag fattig tonåring och jag är kräsen med kläder...men det finns mycket som är snyggt. Bland annat de där skorna. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0