Polly wants a cracker...


Hallå...det borde anses som en större bragd att ta sig hem utan att bli begravd i ett snöras, drunkna i en vattenpöl av storleken JÄTTESTOR eller halka och slå ihjäl sig. Jag och Lollo var tvunga att gå en annan väg än vanligt för att ta os hem till mig idag. Jag ser det som ett gott tecken att snön som jag tidigare var så glad över äntligen håller på att smälta och rinna bort som vatten.

Undra varför +6 grader är varmare på våren eller på sommaren...finns en del möjliga anledningar men jag nöjer mig med att jag vet att det är påväg mot sommar. Ja jag kommer sakna skidåkningen men hey, vem säger att man inte kan åka skidor på vatten?? Ska bara fixa båtmotorn först...eller låta någon annan fixa den. Annars får jag väl åka lite i hillevik om jag inte jobbar i öregrund eller nån annanstans ist för att jobba i hillevik. Hmm undra hur det blir....

Sommar är iallafall vad nästan alla pratar om och det märks att hur mycket vi ändå älskar när den första snön faller så är många JÄVLIGT less på snö nu.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0