Peace out baby!

Frukostblogging. Det var ett tag sen jag frukostbloggade. Idag orkade jag inte göra annat än microgröt med äppelmos och ett glas apelsinjuice. Min bror vaknade för 4 min sen, han börjar om en minut. Jag är ganska imponerad för han har redan jackan på sig och går nu ut genom dörrn. Haha jag skulle blivit minst 30 min försenad.. näe skulle jag vakna när lektionen börjar skulle jag strunta i den. Jag hatar att stressa på morgonen, då blir liksom hela dagen förstörd på nå vis. Men nu ska jag inte vara sån. Jag ska snart ta på mig vitskjortan och dra på mitt ett par mjukisbyxor över kostymbyxorna och gå till skolan. Idag har andra halvan av köket prov och vår lärare är fortfarande sjuk. Förra veckan var jag hovis så jag måste nog servera idag.

Ikväll blire F E S T ute i jonstorp hos Lollo som fyller 19!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0