In the sky with...?



Åh, jag är trött...så trött. Jag är ganska peppad på helgen dock. Jag har övernattning med "mina barn" på hästmuren och Peter och jag ska ta med våra gitarrer och spela när vi ska ha lägerbål (som jag bestämt att vi ska ha). Hoppas Peter drar ut lite bra låtar. Det är så mysigt och sitta vid brasan och grilla marsmallows och bara mysa, lägger man till ett stilla gitarrplock blir det hela ännu mysigare. Synd bara att de här barnen är såpass gamla att de är uppe hela natten och man knappt aldrig får lugn och ro. Man kanske skulle lägga lugnande medel i deras mat så skulle situtationen bli mer uthärdlig. Nej skämt åsido så är jag glad över att det blir en myshelg nu som en liten paus mellan förra veckans Åre och studentkryssningen som är nästa helg.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0