Happyland

Haha det första jag gör innan jag ens kommer till backen är att
hoppa platt rätt ner (i pjäxor) från ca 1 meter på en asfaltsväg,
jag har då inte påstått att det var särkillt intelligent.
Det small till i knäna så det hördes ända till Norge och därefter
hade jag ont i knäna mer än vanligt under ressten av dagen.
Är huvudet dumt får kroppen lida finns det något som heter.
Här har vi en som vet vad det betyder.

Nu har jag druckit upp min rom+cola och ska ta och duscha.
Egentligen vill jag sova en stund men jag ska upp till Åre-butiken
och köpa de där brillorna jag såg i söndags.
Om de finns kvar...

Ser typ ut såhär, inte riktigt lika skitsnygga som de på bilden.
Men som en dålig kopia som DUGER.






And no matter what I say say or do
The road lead back to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0