Fisherman

BUFFRA DÅ FÖRIHELLVETE!

Jag gillar min playlist på bloggen, jag vet inte om så många andra gör det. Jag försöker iallafall byta första låt typ varje dag eller när jag har tid så att det inte ska bli så uttjatat. Själv kan jag tycka att det är lite jobbigt när man lyssnar på spotify till exempel och man går in på någons blogg som också har musik och det blir någon skränande jobbig blandning av Kurt Cobain och Lady Gaga, Hannah Montana (wtf??) eller Beyoncé. Om någon stör sig jättemycket på det kan den väl säga till så ska jag fundera på att kanske avveckla min mixpod på fishface.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sänk volymen på den haha

2010-03-16 @ 12:01:29
Postat av: Carro

men hur gör man derå?

2010-03-16 @ 16:36:57
URL: http://fishface.blogg.se/
Postat av: MOLLLLLLYY

men miley wtf

inte hannah montana -.-

2010-03-17 @ 22:22:03
URL: http://mollyochemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0