Att älska mat

Jag minns när våra lärare i 1an sa till oss att under dessa 3 år kommer ni gå upp minst 10 kg var. Jag förstår verkligen vad de menade!

När vi har köksdag (som vi numera har på fredagar) äts det av allt man kan få tag i. Först får vi oftast nån god mat som man äter för mycket av. Idag var det tex kycklingfilé med råstekt potatis och rödvinsås som Jessica- läraren harde gjort. HUR gott som hellst. Under dagen när man har tråkigt och väntar på att gästerna ska äta upp eller så så tigger man alltid något från köket. Idag har jag ätit bland annat; Blåbär/hallon paj med vaniljsås, nå gott bröd med nötter och aprikoser (en judisk efterrätt) och citronfromage (kristen efterrätt) och kronärtskocka och mycket mer som man stoppade i sig.

Jag siktar på att väga 67 kg på studenten
INTE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0