We speak no Americano

I morse mådde jag som ni kan gissa, inte värsta värsta dock. Vaknade första gången vid 6-7 tiden av att det var ljust i mitt rum. Ja det blir äckligt ljust i min källare när morgonsolen kommer. Vid 9 gick jag upp för att hinna frächa till mig innan jag skulle börja jobba. Rullade iväg på brädan vid halv 11 till Stina för att hämta grejjer sen igår. Nu har jag lärt mig att det är mycket svårt att manövrera en longboard om man är full/bakfull dvs klen som fan i kroppen och har massa tunga saker. Dessutom märkte jag att mina fötter värkte mer idag tackvare alla dessa highheels jag trippat omkring i.

Jobba gick bra, det var ca 170 9-klassare och lärare från Sofiedalskolan som hade en tvårätters avslutnings lunch.


Ikväll blire barrunda och jag måste göra mig klar...men först lite mobilbilder sen igår!


Det var mörkt på Nivå


JAG ÅT PÅ DONKEN!!
PINSAMT
MEN SÅ GOTT VARE!!

Jag var inte skitnykter (som bilden visar) och har bara vaga minnen från matbesöket. Jag minns att det var jävligt gott och att jag hatade mig själv för vad jag gjorde. Men hey ibland får man göra bort sig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0