Vid sista ögonkastet

Det här med att vara nyttig håller inte så långt. Har ätit daim, dumle och plopp idag och jag har varit vaken i 4 timmar.

08.36 Vaknade 6 min efter att lektionen skulle börjat av att lollo smsade "fan jag har försovit mig, blir sen" Jag smsade till Stina "fan jag har försovit mig, blir sen" Stina hade också försovit sig och blev sen. Men de väntade på oss ( det var längesen jag gjorde mig i ordning så fort ) och strax efter 9 var vi på plats och fick frukost av Jessica och Fredrik. Jessica berättade något om alla i klassen och delade ut lite priser, somliga mindre seriösa än andra. Mysig förmiddag med minnen från hela gymnasietiden.

Igår jobbade jag Lollo och Stina, därför vi hade så svårt att ta oss upp. Jag ska jobba ikväll, imorgon, söndag och på tisdag också. Skönt att veta att man får lite pengar i sommar och inte är helt pank. Men det kommer jag vara ändå. Kom på att Peace & Love kommer att kosta en hel del om vi ska vara där alla dagar. Sprit, tält, mat, skor (har man skor på P&L är det bara att säga adjöss till dem) och resan dit och massa oväntade utgifter kommer svida i plånboken.

Jag är i ett starkt behov av nya kläder också. Verkar som om jag måste jobba jobba och jobba!

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0