Everything is changeing

Det är ööööver nu!

Jävlar vad roligt jag hade igår. Skulle kunna ta studenten varje dag känns det som om jag slapp känna mig såhär sliten i efterhand. Fast i torsdags var det värrre, idag känner jag mig bara sjuk. Flaket var lätt roligast men hela dan var något jag aldrig kommer glömma. Det kommer bilder antingen här eller på facebook...eller på båda! Men jag har ju ingen kamera så jag tar alla andras bilder istället. Det dåliga med det är ju att det inte går jättefort för somliga att ladda upp dem...Men det visar sig!

Sååå nu är man arbetslös med bara extrajobbande. Dock ska jag ju jobba varje dag i 2 veckor här framöver innan jag drar till P&L. Kanske ska jobba på ett bröllop i helgen så lite pengar kan jag få in.

Fick massa fina presenter igår också! Bland annat presentkort på spa gamla gefle :D Nu ska det mysas till. Tar nog det efter P&L..det var något med avgiftning i en behandling. Åh Peace and Love, vad jag längtar!!

Nu ska jag göra annat, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0