Helt sjuk vecka

Du vet när man känner sig så där sliten så kroppen inte ens orkar ta sig till duschen eller sängen utan bara vill sitta på ett ställe. Näe. Det här går inte. Jag ska berätta vad jag har gjort.

Igår var en KICKASS dag. Nog för att jag var äckelbakis ända tills jag började dricka på kvällen men det fick man bara på köpet. Bönan var grymt, att sova i 2 timmar var bra det med, förfesten hos S lika JÄVLA ROLIG som alltid, Söderhielmska var mysigt att komma och se så många andra, vi gick tillbaka till stina och dansade och sjöng som om det vore vår sista dag, efter lite gråtkalas tog jag och L vägen förbi texs longhorn och drack en cider innan det var dags för nivå, där röjde vi utav alla krafter tills vi blev så svettiga att vi nästan flöt bort, ibland funderar vi om vi har blivit klimakteriekärringar men det är väl inte så konstigt om man dansar galet intensivt med flera hundra andra i en liten lokal i flera timmar, jag känner mig ursäktad iallafall, full som ett as, fast faktiskt inte lika full som dagarna innan, springer jag och de andra från dansgolvet till gatan utanför och snackar med klasspolare bort på vidare äventyr vid stadshuset, barfota på rådhustorget och in till dansgolvet igen tills det var dags för stängning. Efter velande om efterfester sket vi i allt och gick hem, skulle få sova trodde jag men inte då.

J ringde och rent ut sagt chockade mig med vad han hade att säga så jag gick med på att möta upp han och hans polare 10 min senare typ utanför mig. Vi stod och snackade i kanske 2 timmar, hade faktiskt rätt trevligt fastän jag var sliten och borde ha sovit. När de två timmarna hade gått övertalade de mig att hänga på "hem" till J och fortsätta snacka eftersom vi höll på att frysa ihjäl. Eftersom jag hade vart där förut kändes det lugnt och 20 min senare satt jag och käka macka i hans soffa. Vi gick och la oss 5 kanske och vid 8 gick jag hem, ganska onödigt men det är roligare att göra nåt som man egentligen inte vet varför man gör än att bara gå hem till sin säng och sova. Vad blire för äventyr av livet då liksom??

Nu är jag lite (med stor betoning på lite) mindre klen eftersom jag käkat lite frukost undertiden jag skrivit. Klockan har hunnit bli förmiddag och om 3  timmar ska jag vara på vasas utspark. Hej och hå. Jag kommer somna typ 18 ikväll. Nu ska jag sminka av mig och ta en powernap. Inge alkohol idag. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0