Personal war

Det finns massor av saker som irriterar mig. Allt från spotifyreklamer till folk som har fått lite för mycket retardness i sina hjärnceller, eller inga hjärnceller alls. Men nu i detta fall är det mig själv jag är irriterad på. Att ha förmågan att avgöra vad som är bra för mig och sen fullständigt skita i det är det som upprör mig så äckligt mycket just nu. Jag måste tydligen göra exakt tvärtom än vad jag borde göra!! Jävla sopa.

Men det är det som kryddar livet, inte sant?

I vilket fall och hur som hellst så kanske alla har en självobevarelse drift som en dag kommer bli dennes egen död. Det är ju inte så att du kan påstå att alla dina val har varit till din egen fördel. Somliga kanske det är så för. Grattis är det enda jag kan säga till denna person eller personer, grattis din jävel som får mitt liv att verka sämre och mina val ännu mer idiotiska.

Åh, jag vill ju inte göra valet som egentligen anses som självklart.
Åååhh....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0