En hyllning till morgonen

Palla, jag skriver halva inlägg, orkar inte skriva mer, glömmer bort dem och bloggen står still.

Nu är det iallafall frukostblogging på hög nivå. Dagens frukost består av; surdegsdinkelbröd (jag hoppas på att det är nyttigt, det står så på påsen iallafall) med ost, skinka, gurka och paprika, en skål med jordgubbslättyoughurt och müsli samt en kopp grönt te. Hur gott som hellst! Jag har slutat äta gröt om mornarna, äter man samma sak blir man rätt less på det efter ett år eller så. Yoghurt måste vara en av de bättre saker någon kommit på att tillverka. Det är gott, det är lättätet, bra för magen och det funkar när som hellst! Kanske inte till middag, jo kanske om man inte är så hungrig...men annars så äre grymt.

Idag blir det en lång dag på hillevik. Det är nämligen grillkväll och jag tror bussen går hem 21.30. Åh visst är det mysigt men jag kommer sooomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0