Dålig uppdatering

Okej, jag är kass på att skriva blogg just nu. Vissa perioder bloggar jag flera gånger per dag. Det är iofs ett tecken på att man borde skaffa sig ett liv, eller iallafall kanske en ny hobby. Nu har jag lite för mycket att göra för att hinna skriva om det. Dessutom så är mitt bredband och jag i krig mot varandra så det gör ju inte saken bättre. Nu bloggar jag för att  jag har gått o blivit sjuk och inte kan göra så mycket annat än att sitta inne och tycka förjävligt synd om mig själv.

Det kanske inte är så konstigt att man åker på en dunderförkylning när man först hade någon typ av sjukdom t i lungorna som inte läkarna visste vad det var med medicenerade som om jag höll på att dö, söp i en vecka, tog studenten i kyla och regn och nu har varit småsjuk och ute på sjön i regn i 2 dagar. Jag hör en röst säga "skyll dig själv!" och jag antar att det får jag väl göra, eller annars skylla på att mina kläder inte värmde mig tillräckligt bra, det är deras fel. Hmm..

Imorgon ska jag troligtvis stanna hemma från lägret/jobbet och bli frisk. På lördag ska jag jobba på ett bröllop på stora vall och då jävlar ska jag vara frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0