All i ever know

Imorgon äre sista dan på lägret/jobbet. Fyfan va underbart det har varit att jobba och samtidigt typ haft semester, det ska va gött o leva! Imorgonkväll blire jobb på texas igen, var där igår och idag med. När jag slutar imorgon åker jag med fia, love, mamma och marcus till stugan på gräsö för att fira midsommar. Mmm vad jag längtar efter morfars gravad lax, färskpotatis, mormors jordgubbstårta, grilla!, dansa kring midsommarstången, cykeläventyr med fia och en bib vin, möta nordan i öregrund, glass, åka ut med båten, sola, vattenskidor mabye... aaah och när man kommer hem äre bara att packa och dra iväg till Peace&Love. TAGGA!! :D:D Imorgon ska jag vindsurfa och åka vattenskidor iallafall! Nu ska jag mysa :)



Pengar rullar in, jag rullar på vågorna och in i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0