2 dagar innan studenten

Klassens dag!
Vi lät en limousin plocka upp Jessica och Mats, våra mentorer, och köra ut dem till brädviken/konsumbadet/granvik. Hela klassen förutom kanske 1 eller 2 pers var där och vi (särskillt jag) solade, grillade och bara mådde bra hela dan! Galet tur med vädret hade vi också! Åh livet är underbart!

 

SOOOOL


Somliga spelade volleyboll


Och somliga tog sig inte längre än hit. Jag var en av de som låg helt död på filten hela dan. Helt klart bästa stället att vara på vid en bakfylla!

 

Åkte med Christine i bakluckan hela vägen in till stan. Inte bra för måendet det inte..uhhh nu ska jag sova en liten stund innan jag ska till Söderhielmska! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0