On and on and on she goes

HEMMMAAA!!!
Och det svider i hjärtat, (och under fötterna och av brännan på huden).

Sen i söndags har jag varit borta från hemmet. Det började med en kväll hos Emil med pizza, shopping och hämtning av Jens. På måndag morgon bar det iväg. Frukosten bestod av, macka, yoghurt och cocopops, en snaps och whiskey. Vidare i bilen följde sen öl och grogg. Framme i borlänge fick vi vänta bra länge (speciellt vi som vaktade halva packningen när de andra gick in med andra halvan och slog upp tälten). Vi blev ett camp med 13 tält.

Sen körde vi i 30 graders hetta hela veckan!! På onsdagen vaknade jag i ett tält av att det regnade. Eftersom jag inte vill sova i mitt för det blir så jäävla varmt hittade jag en del andra lösningar, ett tält med snarkade killar (dagen då det regna) , i en skotkärra med en gummibåt i ett förtält till killarna i mitt camp (ja jag sov i en skottkärra men det tog inte tång tid innan den tippa), en annan gummibåt delad med emil, dock gick det inte att sova längre än till max 9 för solen gjorde sig påmind.

Lämnade inte campingen förrän på onsdagen för att gå och duscha hos Kim. Då hade jag hunnit med några rejäla fyllor och bakfylla, SAMT VÄLGÖRENHET!! (mitt camp fattar) Maten bestod av hamburgare, pizza, wook, mackor med baconost och ännumer pizza. Drycken var mestadels smuggelvodka, redbull, cider och kanske lite vatten då.

Skulle vilja berätta om allt vi gjorde och allt som hände. Den som verkligen vill veta får bjuda mig på en fika och då kanske den kan få ett litet hum om hur kul jag hade. Okej att köa i 1½ timme för att få komma in och bada och att vara kalasbakfull var inte så kul. Men allt annat!

Längtar till nästa år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0