On dance

Jag orkar inte bloggaaaa

Det är bra med mig, skönt men lite tråkigt (fast mest skönt) att vara ensam hemma.Igår hängde jag med Markus, Jimmy och Johan, vi var ute och åkte båt, kollade till tjuvharen (ön) och vår båt latitude. Käkade sen på bishop och tog en glass!

Har hängt med Johanna större delen av dagen. Vi fikade på waynes (jag blev sen för jag tappa en jävla glasflaska på foten och det gjorde/gör SKITONT) shoppat lite och sen käkade vi glass på söders paradis, kollat på snygga killar och konstaterat att söder is the shit. Lånade också en bok på stadsbiblioteket, Ondskan. Var kanske år och dar sen jag lånade där sist. Men jag älskar att läsa och jag har inte läst ondskan, den är ju sjukt bra på film så jag antar att den är bättre som bok!

Planerat till lägret nästa vecka har jag hunnit med idag också. Det blir nog väldigt bra det där ändå, bara vi slipper regn.

Ikväll ska jag softa och softa, kolla på entourage eller sex and the city, käka nå gott och kanske ta ett bad, med det brännskadade benet utanför förstås. Jag borde städa klart också...kanske...om jag orkar..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0