Juli

Igår var en dag då det hände mycket. Väcktes av att Fia ringde, vi tänkte först ta båten ut till Tjuvharen och bada men eftersom vi var tvugna att tanka och vi bara hade cyklar och brädor skulle det bli lite för tungt att åka med det ut till husse där båten ligger...sååå vi åkte till strömsbro och badade i testeboån istället. Det var jag Fia, Lollo och Julia som är på besök från tyskland (ja hon är tysk på riktigt och pratar bara tyska och engelska).

När vi skulle åka hem orkade jag inte ta bussen så jag åkte bräda ända hem. GOSCH vad drygt det var på alla racksträckor utan skugga och med konstant lutning uppåt. När jag kom hem var jag nästan död kan jag lova.

Jag satte igång med att baka och planera vad jag skulle ta med mig till Camilla som vi alla skulle hem till på fest lite senare. Planen var att ta brädan dit, till hagaström, men jag var för trött för det. Mammas polare gav mig skjuts på sin motorcykel istället. Älskar att åka mc. Allt gick bra tills att jag inte tänkte mig för och ställde mig på fel sida av cykeln när vi kom fram och såklart brände jag mig på avgasröret. Inte för att det gjorde/gör ont men det blev en fin brännblåsa som sen kommer bli ett fint minnesmärke.

Hade en jättemysig kväll med huuur mycket mat som hellst och det var jättekul att träffa Camilla igen efter att hon varit borta ett år. Jag tog bussen in till stan vid 01. Efter det följde fler äventyr som jag inte tänker skriva om här.

Trött som fan vaknade jag vid 9 sov vidare till 10 och gick sen hem i VÄRMEN, jävlar va varmt det var. Nu har jag lagat mat och plåstrat om min fina brännskada och om någon minut kommer fröken Östling och hämtar mig. Vi ska jobba på ett bröllop i forsbacka. Hoppas det går bra :)

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0