Eclipse, skitbra!

 

JA! Jag är helt såld på twilight-serien. Såg tredje filmen igår med Lollo, Björn, Agge och Markus. Det var tredje gången Lollo såg den och jag kan lätt se den igen. Inte bara det att det händer mycket spännande i den här filmen. Varulvsgänget är ju halvnakna igenom nästan hela filmen :D Nog för att det bara är Jake som är snygg men testosteronhalten i vissa scener är så hög att man får hjärtklappning. Han är min, tjaa han ser lite pojkaktig ut i ansiktet men det gör inget. Jag och Lollo är överänns om att serien fick en ny snygg stjärna, synd bara att han dog nästan på en gång. Riley, tyvär hittade jag ingen snyggbild på han så det fick bli en till på varulvgänget, från new moon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0