Yes I did I shot her

Jättetorka på ideer nu att blogga om. Men nu bloggar jag från annan dator :)
L och F kom och badade hos mig idag igen, innan hade jag mamma och L spöat en viss person i M.I.G och ätit glass och massa bulla :D Har dansat modern ikväll som den här terminen är hur kul som hellst, all creds till Johanna som leder våra kurser...Sen har jag också plockat ur massa saker ur farmors lägenhet som jag kan tänkas behöva när jag flyttar hemifrån, blev 2 flyttkartonger :D:D GÖTEBORG NÄSTA!! Jag och L ska flytta dit sen i höst, L ska plugga och jag ska jobba. Vi ska bo med E och festa järnet tills jag förhoppningsvis drar till Åre och säsongar! Livet är planerat i typ ett år framöver, sen får vi se. Nu ska jag ägna mig åt annat.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0