Lördag Feb. 6, 2010

Efter en natt med ungefär 3-4 timmars sömn... och innan det också en bilfärd på 7,5 timmar också utan sömn. Jag kom hem ca 17.30, en kvart senare säger Markus att han hämtar mig typ 18. Haha, jag kan ju säga att jag packade väldigt fort. Markus och Sofi rullade in på gården och en stund senare var vi påväg söderut. I höjd med Uppsala svängde vi in utanför "blanka", polishuset och hämtade upp Jimmy. Med 2 bilar på 4 pers (!) och massor med sjöscoutväskor som tog plats fortsatte vår resa. I Markus bil där jag befann mig var det ljudbok på engelska innehållande Twilight eclipse som gällde. Det höll i några mil. Strax före Örebro var jag knappt kapabel till att hålla mig vaken men som tur var skulle vi stanna på MAX i Örebro. God bless MAX. Med snabba kolhydrater i magen klarade jag mig ända ner till Kullavik. ...ska vi snart börja mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0