Chill

Sitter hemma hos min baby nu med en katt i mitt knä och en annan stirrandes på mig med ögon som säger "du är ingen fisk, ge mig fisk". Hjärtat själv sitter och pratar i telefon och låter så vuxen så. Det var längesen jag var här och gosh vad snygg lägenheten har blivit!!! Jag skulle kunna inreda det exakt lika hemma hos mig faktiskt. Med en liten egen twist förstås ;)

Idag fyller min bror 15 år. 15 jävla fucking år, helt galet hur stor han är och hur gammal jag känner mig. Stackarn, han har en jobbig tid i livet framför sig. Plugg, tjejer, relationer, fester, hormoner..ja allt till en extrem nivå och allt är så gott som nytt! Tur att jag snart flyttar hemifrån så att jag slipper minnas min egen "mitten tonårsperiod".

Jag älskar mitt liv. Lite svårigheter måste man få genomlida och krydda tillvaron med. Med det menar jag inte -25 grader utomhus för det kan jag vara utan men det är kul med lite utmaningar. -Älska utmaningen. Som när man åker skidor och är på ett nytt ställe och rekar och man kommer till ett stup där man måste ta sig ner och tänker att "nu dör jag" men åker ner och klarar det. Liksom när man hittar ett ragg och inser att man inte kan få den men försöker ändå, en utmaning som jag tror ALLA varit med om eller kommer vara med om. Hehe man vet ju aldrig hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0