Moooore house to the people

Det är julafton om 6 dagar och nu kanske eventuellt jag har fått ett litet uns av julstämning inom mig. Fast med det har det också börjat gro en förkylning, en såndär jobbig förkylning. Hoppas den inte sätter sig.
Jobbade på texas ikväll. Fan asså det är nog det bästa stället att jobba på! Och för att inte glömma att gå och äta på, helt suveränt.

Nu sitter jag och väntar på att "min man" ska komma hem. Han är ute och roar sig om nätterna medan jag jobbar, suck. Haha. Snällt att jag får bo hos honom. Min bror har ju lagt beslag på mitt rum hemma hos mamma och allt är verkligen i K A O S. Jösses.

Imorgon KANSKE jag ska köpa nån julklapp, trodde jag skulle slippa undan det i år. Men det går ju inte att låta bli. Men man ska ju komma på nåt bra också!?

Aja nej nu ska jag lägga mig i sängen.

Peace

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0