Monday morning

Jag börjar jobba om två timmar...jag ska gå bort till stora vall. Tur att det inte är lika mycket snöoväder som igår!! Nu snöar och blåser det bara lite. När jag vaknade trodde jag att det flyttat in ett rivjärn i halsen för så ont gjorde det. Mannen jag bor hos började jobba klockan 02 inatt så jag har sovit själv halva natten :( Han jobbar dessutom till 24 ikväll. Helt stört att jobba så mycket. Själv hoppas jag få gå hem vid 17-18 så att jag hinner med att göra något ikväll. Åker ju tillbaka till "bubblan" på onsdag morgon. Blandade känslor där! Jag har ju saknat ramis sen jag åkte men det är ju så många jag saknar här hemma också!

Nej nu måste jag röra på mig. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0