Mission fitness

Ja de flesta har väl en bild av att säsongare bara super och knullar. Så är det oftast, men inte här. Vi har nu varit här i en vecka och har klarat av 4 pass i gymet och dessutom gått nästan en mil in till ramis. Okeeej vi söp till i fredags men moahahhaha Martina fick köra för hon gick på pencillin!!! Så ikväll ska vi dricka vin, kanske i vår lilla etta...det ryktas om det?? Inflyttningsfest? Eller bara lite mys, jag känner bara för lite mys. Men vi har fyllt hela kylen utifall.

Jag ska kanske ta mig ur sängen och göra mig lite vacker..har fasstnat framför Weeds i nån timme. Har rätt många säsonger så jag vet vad jag gör när jag har tråkigt iallafall. Dessutom har jag alla Mumin avsnitt också, de ni.

Och det där med bilder...det är för kallt för att min kamera ska funka och jag råkade dessutom glömma minneskortet i datorn...heh


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du- det är rätt kallthärme`16 idag. Halo på himlen frost i luften vovve & matte i skogen :-) men burr !!!!!! Tänker på dej !!!! KRAMIS

2010-12-01 @ 19:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0