23.54

När blev klockan 23.40??

Barkursen idag var otroligt bra, det jag behöver jobba på är mitt självförtroende. Är så kass på det när det gäller områden jag är ny på. Men hallå bruden? Hur ska du kunna veta allt om allt när du är 19 år och precis gått ut skolan. Jösses, kliv ut i rampljuset och erkänn att med lite övning så kommer det snart kännas bättre. Kliver du åt sidan för att du inte riktigt törs eller tror att du tror att du aldrig kommer kunna något kommer du inte komma någon vart och kommer förbli servitris i hela ditt liv. Så fan heller att jag tänker vara servitris till pensionen, kunskap är nyckeln till framgång.

Lära mig allt som går att lära. Jag ska bli bäst i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0