*

SORRY, perdon...Jag har inte varit så aktiv på bloggen de senaste dagarna. Vad kan det bero på? Näe jag vet inte. Det kan ju inte vara att jag har varit och fortfarande är i Frankrikes huvudstad. Eller..?

Det jag nu kan säga innan jag ska sova är att det är en F A N T A S T I S K stad. Jag vill flytta hit. Rymma från verkligheten. Göra Paris till min verklighet. Allt är så olikt Sverige speciellt Gävle, de man möter är jätte trevliga, vissa är lite svåra i början men de mjuknar alltid. Som han, en av alla snygga servitörer man möter, han var det något annorlunda med. Säkert inte bara jag som tycker det, men ändå. Egentligen inte "my cup of tea" men skitsamma, han var söt. Jag älskar att spana på killar, det har jag gjort sen jag var plutt, det tänker jag fortsätta med. Det är som en hobby, se men inte röra! Haha! Nu ni ska jag duscha, läsa lite Twilight, sova och imorgon väntar en ny dag av upplevelser.

Dormez bien

Btw...jag förlorar bloggläsare! FÖRLÅT jag ska bli mer aktiv.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är så jävla glad att du har det bra gumman <3

2009-09-05 @ 11:39:59
URL: http://looovelife.blogg.se/
Postat av: Johanna

TYVÄRR HAN ÄR MIN ;)

2009-09-06 @ 22:05:14
Postat av: Anonym

Låter som resan var lyckad gumman, jag såg leendet i skolan när du kom tillbaka, om du var lycklig där så rest tillbaka när skolan är över, du hittar nog din drömmis :) / LOTTA

2009-09-08 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0