La diva

SÄLLAN det händer något dåligt med min familj. Min mamma är sjuk i lunginflammation, jag känner mig hängig och brorsan hamnar på akuten för att han ramlade med sina hoppstyltor. Han är hemma nu men är helt sönderslagen med sår och blåmärken överallt. Vad härnäst? Kommer huset brinna ned? Jag är övertygad om att det ligger en förbannelse eller något sånt över oss. Om man nu vill tro på sånt. Eller på huset eftersom det dör folk hela tiden här, blir jättesjuka, har dålig psykisk hälsa mm. Alternativet är kanske att folk råkar ha jävlig otur hela tiden. Jag har haft otur så det räcker och blir över. Någon som vill ha otur? KOM TILL MIG så kan ni få lite. Eeeh..?

Borstar som vanligt tänderna och ska snart lägga mig i sängen, läsa twilight och sen försöka sova. Jag har sovmorgon till 09.50 imorgon. Dagen börjar med samhällskunskap som följs av lunch som följs av svenska som följs av håltimme och som slutligen följs av engelska som slutar kl 15.00. Efter det ska jag försöka plugga fram till att kl blir 18 (tror jag?) då jag ska upp på Läkerol arena på upptaktsmöte med serveringspersonalen. Sen ska jag försöka plugga lite igen. Får se hur mycket jag orkar med.

För övrigt så har jag ett grymt shoppingbegär. Shoppade inte så mycket i Paris *sadface* och det mesta av mitt smink och andra produkter som jag trivs med att ha i badrummet håller på att ta slut samtidigt! Det betyder att jag behöver lägga pengarna på sånt som inte är lika roligt att köpa. Kläder och skor är jättekul att inhandla. Jag som älskar att prova olika stilar och mixtra med det gör lätt av med för mycket cash på't. Förvisso har jag inte inhandlat några nya kläder på jättelänge, förutom de 4 HM tröjjorna jag köpte i Juli. Fast när jag tänker efter så var det rätt länge sen. GOSH vad tiden rinner iväg. Fan, just som jag skriver svalde jag massa tandkräm BLÄ!

Det som står på min önskelista just nu är:

Ett eller flera par schyssta sneakers eller dyl.
Lagomt höga stövlar i brunt, grått eller svart
Stora stickade tröjjor att mysa i
Halsduk
MÖSSOR (mina har slitits ut så de inte går att använda)
Vantar
Dansskor
Dans tossor
Ett eller flera par sköna jeans
En parfym
Mineralpuder - Max factor
Mascara - maybelline
Kajal - nivea
Ögonskugga - make up store
Concealer
Alla jävla ansiktsrengörings produkter
Ansiktsmasker
Hårinpackning
Hårprodukter från tec. bla. värmeskyddande och uppmjukande/stärkande
Partykläder (har så grymt tråkig garderob, inget att känna mig snygg i!)
Update av både örhängen och armband
Klocka (ska bara hitta en som jag vill ha för max 2000)
En väska som tål tunga skolböcker - pallar inte att ha morsans längre
Strumpor - gärna tjocka och mysiga
Katthalsband - TILL KATTEN
Spotify premium (LACKAR FEETT MYCKET PÅ REKLAMEN NUVA)
Boomblaster (nej jag har inte köpt den än)
En ny garderob - både en i trä och en ny uppsättning kläder
Ett vinställ
Vin - rött, gärna rioja (den som köper det åt mig får givetvis vara med och dricka)
En mysig filt
En slav (som endast kommer användas i städnings, matlagnings, läxskrivnings, inhandlings samt ärendespringade och göra tråkiga viktiga saker -syfte. Det behövs med andra ord en smart jävel. Om sexuellt utnyttjande kommer med så får personen i fråga genast en annan betäckning - pojkvän.

Godnatt




Kommentarer
Postat av: Johanna (:

Kom & var sjuk hos mig nån kväll gounge :)<3

2009-09-09 @ 10:58:18
URL: http://looovelife.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag skulle ocksa vilja sluta 15 och plugga till 18.. sjalv slutar man ju allt som oftast 18 och maste plugga efter xD = lol



hoppas du har det bra :D <3

2009-09-09 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0