Hemma

Nu sitter jag här, med ont i halsen och inte mycket till energi. Ännu ett offer för höstförkylning eller något sånt. Jag tror ivf inte att jag har svininfluensan, möjligtvis halsfluss men inget som har brytit ut än. Jag hoppas jag får vara frisk nu när skolan har börjat. Det blir så jobbigt och hamna efter, vilket jag ändå kommer göra till viss del iallafall känns det som. Whatever.

Jag kom hem från Paris i söndags och jag kan bara säga att jag åker dit igen! När vette fan, men så fort som möjligt. Den som har lust att hänga med kan väl säga till. Nu tänker jag inte sitta och skriva upp allt jag har gjort, vad jag har sett, hur många jag har flirtat med, hur mycket vin jag har druckit eller hur god maten var. Det får den som vill fråga mig personligen. Jag kan avslöja att jag mest kommer att le jätte mycket och säga något i stil med "Hela resan var underbar!" etc. etc.

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

<3

2009-09-08 @ 23:19:35
URL: http://looovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0