Mörrn

Gröt, fullkornsmackor, ägg, grönt té och ett stort glas vatten. Det är vad min frukost består av. Det lät ganska tråkigt när jag skrev det men jag har ju såklart massa grönsaker, sylt, mm. till :) Mamma har gjort sjuukt mycket lingonsylt. Hon ränner runt i skogarna hela dagarna, leker skogsmulle och plockar lingon och kantareller så att det svämmar över här hemma. Jösses.

Ska gå till skolan om drygt en timme med första lektionen - projektarbete, vi ska alltså jobba med vårt UF-företag. Det känns som om det står lite stilla, Lotta och Lollo ska ner på banken idag för andra (och förhoppningsvis sista innan vi ska avregistrera det) gången. Jag hoppas våra registreringsbevis har kommit. Annars blir vi ledsna.

Vi ska också ha skolfoto idag. Haha. Jag vet inte ens hur jag ska se ut. Måste fixa kläder. NU.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0