Pyjamas och gröt

Good morgon!

När klockan ringde kl 07.15 fattade jag först inte vad som hände. Jag fick ha min "gå upp annars sprängs jag" - klocka (den låter så jääävla illa och högt) imorse eftersom jag var så klantig att glömma min mobil på scoutlokalen...Faktiskt så är det jävligt skönt utan mobilen, för ingen kan störa en eller nåt...Fia sa att Lollo har tagit den, hoppas på det annars får jag vara utan den hela dagen.

Nu har jag tittat på idol eftersom jag missade det igår.
Haha, pinsamt...men många som man kände igen gick vidare. Grattis!
Det var mitt idol tittande för i år...kanske tittar om Gustaf kommer långt, som jag gjorde när Alice kom långt..

Mamma börjar bli nervös för att jag fortfarande inte gjort mig klar och jag börjar om typ en timme...Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0