Ondozträskvattro

FYFYFYFYFYFYFYFY CARRO!!

Jag har tränat  fastän jag inte får/borde.
Tvingade mig själv till skolan idag, utan röst eller egentlig ork. Min lärare var nära på att skicka hem mig -igen! Men haha så blev det inte! Jag var kvar hela dagen med det största sällskapet av alla. Tack alla mina underbara vänner som hjälpte mig med servering och avplockning. Skulle ha blivit lite jobbigt och springa med 11 mat samtidigt ;D. 11 personer låter ju verkligen inte mycket alls för en servitris. Men det blir på något sätt jätte annorlunda när man är på skolan blir det konstigt. Hmm...annars kan man ju ha i stort sett hur mycket matgäster som hellst. Och det är lika jobbigt? Eller...nej skolan är väldigt enkel, men det blir mer nervpressande. Fråga mig inte varför..för jag vet inte..?

Haha, jag kunde verkligen inte prata under hela förmiddagen, men nu har det lossnat och jag låter bara liite hes. Hostar gör jag med. Det hoppas jag rödvinet kommer bota om några timmar! Jag ska hem på middag hos fia. Det får inte bli sent för mig eftersom jag ska upp kl 05. JIPPIE! Sitta på bussen 06.30 påväg mot västerås. Tell you more about that later.

Nu måste jag hoppa in i duschen. Jag skulle ju bara titta på dansträningen idag..Det gick inte så lång tid innan Carro var uppe på golvet och gav gärnet till Pitbull!


CYA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0