Mycket du tror, lite du vet

Hej jag heter Carro, jag är 18 år och slösar bort mitt liv.

Alltså hur kul har jag haft de senaste månaderna? Det jag gör är att sitta hemma och plugga, dansa/träna, ingenting, lära kids hur man seglar...Allt detta går på rutin. Jag umgås inte med mina vänner, har jag ens några? Vart tog partybruden vägen? Lämnades hon på P&L? Jag tycker att jag aldrig gör något men ändå så är jag upptagen. Jag har liksom lessnat på det här med "nej jag måste nog vara hemma den här helgen". För jag är fan hemma jämt. Åh. Kan det ha något att göra med att jag känner att den här stan inte kan ge mig nåt? Jag har ingen som tar tag i mig och säger "kom nu carro så gör vi det här". Jag har liksom slut på idéer för mig själv nu.

Så fort jag slutar skolan drar jag. Kanske drar och seglar hela sommaren och sen drar upp till fjällen och jobbar på vintern. Om inte Gävle har visat att det är värt att vara här tills dess. Kan Gävle inte räkna med att jag kommer tillbaka.

Sjung för allt du är värd i världens kallaste värld, jag snackar inte om vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0