Get up

Morgon blogg...IGEN.

Jag har inte haft tid att sitta vid datorn sen vid denna tid igår =D Jag har därmed fått hela samhällsläxan gjord. Datan är en stor tidstjuv, jag kan sitta i flera timmar och göra...ingenting? Helt jävla värdelöst. Försöker jag plugga så fasstnar jag framför fejjan eller bloggen. Haha, inte bra. Jag pratar ju sällan med folk på msn som säkert de flesta har märkt men när man chattar med de man tycker om att chatta med kan det hålla på i flera timmar och sen har man ingen energi kvar till något annat än att sova. Blä. Jag borde kasta ut datorn genom fönstret. Nu.

Det vet både du och jag att det inte kommer hända.

Jag har glömt på min väckarklocka som ringer var 5e minut nere på mitt rum, jag har inte orkat gå och stänga av den. Signalen låter såhär.

Om en timme måste jag gå hemifrån, lite brådis då med andra ord. Har dryckeskunskap som första lektion sen har jag...samhäll?? Vet inte men jag slutar kl 15 idag. Vinprovning på fredag! :D wahaha. Nu ringer klockan för 411'e gången.


Kommentarer
Postat av: Johanna (:

Gillar dina morgonbloggar, keep it up!

2009-09-15 @ 09:32:33
URL: http://looovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0