East side of the moon

Vad är det som gör en bra människa egentligen?

Jag vet inte. Jag måste plugga, har inte tid att fundera över världsproblem idag heller. Jag ska besvara en insändare och dessutom också skriva en egen. Har en hel del andra upg. också som jag måste göra, skriva ett tal som ska vara i 5 min med något som på något vis kan kopplas till rubriken "morderna tider" -jag har valt dans, skriva en essay på engelskan, skriva en historia fördjupning om vikingar (!), besvara massa historefrågor, jobba med UF-företaget, läsa på om viner...hjälp...jag har säkert mer som jag inte kommer ihåg atm. Det känns som om jag har glömt jättemycket. Som läxorna i näringslära...god help me

"Livet är bara ett enda stort svart hål,
jag är inte pessimistisk, jag är realistisk!" // Alex

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0