You really got me

Jävlar vad hanglooses kök är jobbigt att städa! Men ojj vad rent det blir!
Imorgon drar vi igång med försäljningen av våra underbart goda mat och dessertpajer!
Den som vill gå på hangloose på fredag och käka paj och komma in gratis med fler förmåner kan snacka med mig så berättar jag mer :)



Jag har ungeför 100 miljoner saker i huvudet nu. Det mesta känns rörigt men jag hoppas jag har koll på det som är viktigast. Haha jag har säkert glömt något som jag verkligen inte borde glömma. Men nu ska jag sova.

Lev väl, älska och sup mycket!
Godnatt!


Btw...Jag hittade den här bilden på google..hahaha

Haha...hahhahaha

Kommentarer
Postat av: JB

Hmm.. man kan ju fundera på vad du söker på egentligen.. :p

2009-09-30 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0