ooh black betty

Hej, jag sitter faktiskt inte och borstar tänderna..for once..Jag sitter och käkar youghurt, geisha-choklad och vatten. Jag orkade inte fixa nåt annat. Klockan är ändå rätt mycket och Carrosar borde sova.
Kom nyss hem från el krogo! Jag skulle ju inte gå ut idag heller hade jag tänkt men så blev det icke! Igår var jag ut, först på nyöppnade rockbaren men vi fick tråkigt där efter ett tag så sen blev det old saints. Jag jobbade idag ute på Husseliharen aka. "husse" på ett bröllop. Min lärare "solan" frågade igår om nån kunde/ville jobba idag och jag var snabbast helt enkelt :) Efter några timmars uppassning därute åkte jag hem och tänkte, nääääe jag ska INTE ut ikväll! Jag måste sova tidigt...men hur länge höll det? Jag föll för grupptrycket och min egna inre vilja. Jag hoppade in i duschen så fort jag kom hem och slängde på mig kläder och sprang ner på stan. Idag börjades det på Old S och slutade på rockbaren, och det blev shots, öl, cider och mycket skratt! Fast cidern kunde jag hoppat över..BLÄ! Träffade massa kul folk men efter ett tag var det dags att gå.

FÖRLÅT!! SORRY!!
Att jag inte kom till hang loose, vi var först på väg dit men vi kom på att vi ville träffa Ellie som var på rockbaren, och där fasstnade vi helt enkelt. Mina fötter är i strejk mot high heels så det blir låga skor hela nästa vecka. VILL KÖPA NYA SNEAKERS! VAR ÄR MIN LÖN?? grr..

Nej jag orkar inte tänka nå mer, har rättat stavfel och grejjs ett tag nu för nykterheten har tagit semester atm. Nu ska Carro sova och upp imorgon och träffa två underbara vänner!

Nighto!

Kommentarer
Postat av: Johanna (:

<33

2009-09-27 @ 16:30:24
URL: http://looovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0