Jag har en orange tröja på mig idag.

Det kurrar i min mage.

Fan vad jag längtar till Åre! Jag och Emil satt vid varsin dator igårkväll och längtade och planerade lite smått. Det verkar som om vi åker runt v.11 och just nu ser det ut som att det blir jag och 4 grabbar, heh, nån tjej som vill hänga med? Vi ska åka grymt mycket skidor/bräda och festa som aldrig förr!

Oj nu ringde min chef på stadshuset, haha och jag höll på att borsta tänderna, jag visste inte vad jag skulle göra med munnen full av tandkräm! Haha han ringer alltid på sånna tillfällen.

Hmm..jag ska vara i skolan om 23 min och jag kan inte hitta min mössa!
Time to go.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Emil

De kommer bli grymt i år!!:)

2009-09-23 @ 18:47:00
URL: http://im-emil.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

gå in & läs...

http://www.dn.se/resor/frankrike/paris/skordefest-i-montmartre-1.958066

& dröm!

ps:jag antar att en gammal moster iNTE räknas som tjej ;-) PUSS ! saknar er !!!

2009-09-23 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0